Bestellen, betalen en verzenden van jouw koffie.
Je kan je bestelling uitsluitend via onze webshop plaatsen. Op deze manier hebben wij altijd al je gegevens paraat . Zo wordt voorkomen dat er onduidelijkheid is betreffende je bestelling en kunnen we je order snel afhandelen.
Betaalmogelijkheden.
Bij ons heb je diverse veilige betaalmogelijkheden om je bestelling te betalen.
Wij werken hierin samen met Mollie een betaalprovider die de betalingen voor ons verwerkt.
iDEAL
Creditcard (wij accepteren Mastercard en Visa)
Apple pay
PayPal
Bank-Giro overschrijvingen
Verzendkosten Nederland.
Nederland: Voor het verzenden van je bestelling binnen Nederland rekenen wij 4,95 verzendkosten. Vanaf een orderwaarde van 60,- is het verzenden van je bestelling gratis.
Verzenden van je bestelling.
Bij ons heb je de mogelijkheid om zelf te bepalen waar en wanneer je je bestelling wilt ontvangen.
Bij je bestelling heb je de mogelijkheid om zelf de dag te kiezen waar en wanneer je jouw bestelling wilt ontvangen. Tegen meerprijs leveren wij ook in de avonduren of kan je jouw bestelling ‘s morgens vroeg ophalen op een PostNL punt in de regio. Het moment van verzenden is wel afhankelijk van het moment van bestellen, drukte en voldoende voorraad.
Wanneer je bestelling voor 16.00 uur bij ons binnen is, verwerken wij je bestelling nog de zelfde dag.
Het ontvangen van je bestelling.
Hebben we je bestelling en betaling ontvangen en is je bestelling door ons verwerkt, dan ontvang je van ons een E-mail met daarin de factuur en de track&trace code om je bestelling te volgen. Zodra je jouw bestelling heb ontvangen zit er in de doos een pakbon. Wanneer je bestelling niet overeenkomt met wat er in de doos zit, of is de inhoud niet het zelfde met wat op de pakbon staan, neem dan contact met ons op. Is het product beschadigd, neem dan ook contact met ons op.
Retourneren/annuleren van je bestelling.
Wanneer je bestelling niet aan je verwachting voldoet of je hebt een verkeerd product besteld, dan kan je jouw bestelling binnen 14 dagen in de originele verpakking en ongeopend/ongebruikt retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Wij vragen je de retourzending te vergezellen van een kopie van de factuur/kwitantie, je bank- of gironummer en de reden van je retour.
Binnen 14 dagen zullen wij het bedrag retour storten op je bank- of girorekening.
Retouradres:
Koffieboef.nl
Schotdeuren 5
4241BP Arkel
je kan je bestelling ook annuleren via onderstaand formulier:
Herroepingsformulier.